Ponowne wykorzystanie informacji
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:
Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
ul. Wojska Polskiego 2
43-400 Cieszyn
tel. 47 85 73 100, 47 85 73 255 , fax: 47 85 73 244
Pliki do pobrania
-
Wzor_wniosku_2021 KPP Cieszyn odt
Data publikacji 13.12.2021 15:00( 20.79 KB)Wzor_wniosku_2021 KPP Cieszyn odt